Danish Topic
Forum rules
Sponsored link: Browse safely with Opera free VPN! Download now!
Search the message board
Sponsored link: Browse safely with Opera free VPN! Download now!

Hej allesammen herinde 
Hvordan har I det idag?
Jeg skal til England i næste uge og være der i 4 dage så jeg kommer nok ikke online.
Jeg kunne godt tænke mig Sean Connery's autograph
Han er rigtig dygtig.
Flot hjemmeside, Volante!!
Indtil videre har jeg sendt 54 breve i år
Mange af brevene er til de samme mennesker som jeg prøver forskellige steder.
Knus,
Fatima xxx

Hvordan har I det idag?
Jeg skal til England i næste uge og være der i 4 dage så jeg kommer nok ikke online.
Jeg kunne godt tænke mig Sean Connery's autograph

Flot hjemmeside, Volante!!

Indtil videre har jeg sendt 54 breve i år

Knus,
Fatima xxx
Hejsa! 
Jeg er oppe på 61 nu!
Dem der skriver tilbage uden porto sender jeg ikke IRC til. Jeg skriver for det meste til England eller USA og jeg har købt en masse engelske og amerikanske frimærker til at skrive til disse lande, da det er SÅ meget billigere (ca. halv pris som IRC) Til de øvrige lande sender jeg dog stadig IRC
Knus,
Fatima xxx

Jeg er oppe på 61 nu!

Dem der skriver tilbage uden porto sender jeg ikke IRC til. Jeg skriver for det meste til England eller USA og jeg har købt en masse engelske og amerikanske frimærker til at skrive til disse lande, da det er SÅ meget billigere (ca. halv pris som IRC) Til de øvrige lande sender jeg dog stadig IRC

Knus,
Fatima xxx
För mig blir det ungefär 20:- per brev fast svenska kronor då såklart
Jag har ingen koll på hur mycket SEK är värda jämfört med DEK (heter det så?) ;)
10:- kostar det att skicka breven härifrån till USA och europa, sen blir det nästan alltid 10:- för frimärkena på svarskuverten också!
Jag kanske ska tillägga att jag skickat email till några av dessa 62, så det är inte riktigt 62 x 20:-
Den här veckan tror jag faktiskt att jag kommer få något svar åtminstone, med tanke på hur många jag har skickat till och att många av dom "borde" svara ;) Men men, man vet aldrig vad som kommer i brevlådan och det är det som är kul med denna hobby
edit: Jag skickade ett brev idag, så nu är det 63 ;)

10:- kostar det att skicka breven härifrån till USA och europa, sen blir det nästan alltid 10:- för frimärkena på svarskuverten också!
Jag kanske ska tillägga att jag skickat email till några av dessa 62, så det är inte riktigt 62 x 20:-

Den här veckan tror jag faktiskt att jag kommer få något svar åtminstone, med tanke på hur många jag har skickat till och att många av dom "borde" svara ;) Men men, man vet aldrig vad som kommer i brevlådan och det är det som är kul med denna hobby

63, siger du?? Så må jeg skynde mig at sende nogle flere!!Volante wrote:För mig blir det ungefär 20:- per brev fast svenska kronor då såklartJag har ingen koll på hur mycket SEK är värda jämfört med DEK (heter det så?) ;)

Du, havde ret - jeg fik svar fra Ian Mckellen idag

1 DKK = 1,25 SEK

Jeg håber du får en masse svar

Fatima xxx