You can also post suggestions, comments to the fanmail.biz database managers here. Do not post your feedback here. Do not request a celebrity address here.
Forum rules Sponsored link: Browse safely with Opera free VPN! Download now!
welpke wrote:Handtekeningen van Taylor Swift moesten inderdaad nu al gearriveerd zijn. Volgens mij is naar Vorst sturen verloren moeite. Er is bijna geen enkele betrouwbare venue in België die eerlijk de post doorgeeft!
Ze hebben mij via email verzekerd dat ze post doorgeven aan het management van de artiest
Het is dan aan het management om te zien of ze de mail doorgeven he
Ik heb eens gehoord van iemand die een VV in Chicago had gestuurd, en zelf in chicago woonde, maar toch duurde het 1,5 maand voor ie reactie had... ik geef de hoop nog niet op
Soms neemt het management de post mee naar america terug, en ja dan kan het langer duren he
Ask me a rude question, and you'll get a rude answer, simple as that! If you want one of my unsigned HQ pictures to print out yourself, just ask Recent Successes: Matyolok Gibbs, Brahim, Katy Perry, Steffanie Leigh, Cher Lloyd Favorite TTM Successes: Alexis Bledel, Rachel McAdams, Naya Rivera, Selena Gomez, Michael Muhney, Mary Costa, Alan Rickman, Shirley Henderson, Kathryn Beaumont, Amanda Seyfried, Nikki Reed, Jodi Benson, Anne Hathaway, Deborah Ann Woll Website:Shooting Star Most Wanted: Lauren Graham, Emma Watson, Tom Felton, Harry Potter Cast, Twilight Cast, Hunger Games Cast Milestone TTM Autographs: 1. Emma Watson, 10. Amanda Seyfried, 25. Hazel Douglas, 50. Miley Cyrus (PP), 75. Katy Perry
youri mulder
toine van peperstraten
Guus meeuwis
jan kromkamp
tijl beckand
Barry atsma
mental theo
ruud de wild
en van heel lang geleden: odie3, arnhems gewijs, mondane en dave van BNN
Maar vooral spaar ik mensen die ik echt bewonder en niet voor het sparen...
Ik ben vooral gekop acteurs en veel schrijvers.... Als jullie mijn successen willen zien kan ik een adresje knippen en plakken... ik heb ook zeer grote namen: Mick Jagger, Mohammed Ali, Elvis, Ringo Star, Madonna en Cher..Maar die zijn ookal van jaren geleden..En Elvis van voor ik geboren werd.... lol..Maar die is 100% echt, weet het hele verhaal erachter, van alle krabbels die ik van hem heb.......Dus 100% echt! De meeste die ik heb staan op dollarbiljetten... Best stoer. Mijn maatje in amerika is giga elvis en handtekeningen fan.. dus hij zorgde dat ik ze ook kreeg! altijd meerdere malen iemand iets laten signeren...lol!
My fave Signatures: Daniel radcliffe, Matt Smith, Karen Gillan,The Offpsring, Dalai Lama;-),The Baseballs, Richard Wilson, Darren Shan,Rutger Hauer, John Travolta,Lauren Kate,Christopher Paolini, Elvis,Patricia Routledge, Madonna, Frank Sinatra, Mick Jagger, Mental Theo, Tori Spelling, Cher , David Garret, Di Toft, Theo Rossi..
Personalised successes: Matt Smith, Karen Gillan, Judi Dench, John Travolta, Rutger Hauer, Richard Wilson, The baseballs, Veldhuis en Kemper, Jamie Bamber, Theo Rossi, Dayton Callie, Michael Ornstein, Christopher Paolini, Barry Atsma, Kathleen Kent, Tijl Beckand, Jochem uytdehaage and Lauren Kate.......
most wanted: Matthew Macfadyen, johnny Depp, andrew lee potts, amanda tapping and many more... but these are my faves;-)
Ik ben ook van Belgie en ik ben ook een verzamelaar van handtekeningen, van Belgische artiesten heb ik er meer dan 300 en ook veel dubbel natuurlijk en ik zou super graag wisselen met mensen, momenteel heb ik er ook dubbel van buitenlandse acteurs/actrices maar dat weet ik niet zo vanbuiten, de personen van belgische artiesten die ik dubbel heb zijn:
Katerine
Lindsay (2x)
Christoff
Ellektra (Eline De Munck)
Belle Perez
..
Maar ook heb ik enorm veel lege signeerkaarten dubbel, als iemand interesse heeft zend me een prive berichtje..
Mensen die willen ruilen zijn welkom! of overkopen natuurlijk
FOLLOW THE STORY OF MY VERY ABUSED ALASKAN MALAMUTE DOG KYTO &. MY GUINEA PIGS MARLEY &. ALVIN ON INSTAGRAM @ALASKANMALAMUT_KYTO
Gertyke wrote:de post doorgeven is toch zoooo moeilijk he ;)
Ik had gemaild naar de grenslandhallen of ze foto's wouden doorgeven voor Enrique Iglesias die April 2001
daar te gast was maar ze willen dat niet doen, echt jammer..
FOLLOW THE STORY OF MY VERY ABUSED ALASKAN MALAMUTE DOG KYTO &. MY GUINEA PIGS MARLEY &. ALVIN ON INSTAGRAM @ALASKANMALAMUT_KYTO
Hoe leuk om te zien dat er zoveel Nederlandstalige verzamelaars zijn!
Ik woon in België en ben op zoek naar Amerikaanse postzegels om op mijn SASE te plakken zodat de acteurs (ik wil heel graag naar Sara Ramirez en Jessica Capshaw sturen) zonder te veel moeite kunnen terugsturen.
Oof wrote:Hoe leuk om te zien dat er zoveel Nederlandstalige verzamelaars zijn!
Ik woon in België en ben op zoek naar Amerikaanse postzegels om op mijn SASE te plakken zodat de acteurs (ik wil heel graag naar Sara Ramirez en Jessica Capshaw sturen) zonder te veel moeite kunnen terugsturen.
Kan iemand me helpen?
Beste Oof,
Dus ik veronderstel dat je ook een grote Grey's Anatomy fan bent? Net zoals ik dan...
Jessica Capshaw & Sara Ramirez zijn super!! Een handtekening krijgen van Jessica Capshaw lijkt redelijk moeilijk. Ik heb al verscheidene keren geprobeerd, maar nog geen reactie gekregen. Sara Ramirez is wel goed met fanmail, van haar heb ik wel een reactie gekregen. Wie weet komt er nog iets van Jessica Capshaw. Ik hoop het. Misschien eens ze klaar zijn met het filmen van seizoen 8.
Op het forum hier is er iemand die amerikaanse postzegels verkoopt '_Christopher_'. Deze postzegels kan je dan gebruiken voor je SASE.
Je kan ook altijd een LOR sturen naar de abc studios en een gehandtekende foto vragen van de cast. Het is dan wel een preprint, maar toch leuk om te hebben...
Als ik met nog iets kan helpen... Mag je me altijd een berichtje sturen.
groetjes
Credit nicole175
Waiting for: Lots of TTMs Last received: Sarah Wayne Callies, Sasha Alexander, Jackson Rathbone, Sara Ramirez, Nikki Reed, Matthew Lewis, Colin Firth, Gemma Arterton, Amanda Seyfried, Dakota Fanning, George Clooney,... Most wanted: Jessica Capshaw Most favourite autograph: Sara Ramirez, Sarah Wayne Callies, Wentworth Miller !!!
Oof wrote:Hoe leuk om te zien dat er zoveel Nederlandstalige verzamelaars zijn!
Kan iemand me helpen?
Beste Oof,
Dus ik veronderstel dat je ook een grote Grey's Anatomy fan bent? Net zoals ik dan...
Jessica Capshaw & Sara Ramirez zijn super!! Een handtekening krijgen van Jessica Capshaw lijkt redelijk moeilijk. Ik heb al verscheidene keren geprobeerd, maar nog geen reactie gekregen. Sara Ramirez is wel goed met fanmail, van haar heb ik wel een reactie gekregen. Wie weet komt er nog iets van Jessica Capshaw. Ik hoop het. Misschien eens ze klaar zijn met het filmen van seizoen 8.
Op het forum hier is er iemand die amerikaanse postzegels verkoopt '_Christopher_'. Deze postzegels kan je dan gebruiken voor je SASE.
Je kan ook altijd een LOR sturen naar de abc studios en een gehandtekende foto vragen van de cast. Het is dan wel een preprint, maar toch leuk om te hebben...
Als ik met nog iets kan helpen... Mag je me altijd een berichtje sturen.
groetjes
Dag Felien,
Dankjewel om te antwoorden.
Ik ben inderdaad ook een heel erg grote Grey's Anatomy fan! Ik ben behoorlijk jaloers dat je een handtekening van Sara hebt, haha. Had je zelf een foto gestuurd of gewoon om een handtekening gevraagd? En schrijft ze er ook iets extra op of gewoon de handtekening? Hoelang heb je ongeveer moeten wachten op je handtekening? Sorry voor al de vragen.
Heb je ooit al eens een handtekening teruggekregen zonder dat je zelf postzegels op de SASE had geplakt?
Ik heb onlangs ook nog leuke nieuwe successen ontvangen van o.a Alyson Stoner voor de 2de keer
maari k wacht ook nog af voor Sean Paul en Taylor Swift! Ook onlangs nog verzonden naar Nicole
Scherzinger. De meeste van mijn nieuwe handtekeningen kan je bekijken op mijn website: http://autographsworld.webs.com zeker eens kijken