Please can someone translate this text to french?
Dear Mr. Samy Naceri
I have been a fan of yours for a long time. I like your movies. Especially Taxi and L'Aîné des Ferchaux. I want to ask you a question. Please, can you sign the enclosed photos? Thank you for taking the time to read my request.
Sincerely
Thanks!!!!
I need someone, who speak french
Forum rules
Sponsored link: Google Workspace 14-day free trial
Upload your pictures here: Surf My Pictures | Google Photos | Imgbb | Tumblr | Imgur
Sponsored link: Google Workspace 14-day free trial

- autographgirl
Re: I need someone, who speak french
SaidDuran wrote:Please can someone translate this text to french?
Dear Mr. Samy Naceri
I have been a fan of yours for a long time. I like your movies. Especially Taxi and L'Aîné des Ferchaux. I want to ask you a question. Please, can you sign the enclosed photos? Thank you for taking the time to read my request.
Sincerely
Thanks!!!!
This is that in French
Cher M. Samy Naceri
j'ai été un ventilateur du vôtre pour un temps long. J'aime vos films. Surtout Rouler et L'Aîné des Ferchaux. Je veux vous demander une question. S'il vous plaît, pouvez-vous signer les photos encloses ? Merci pour prendre le temps pour lire ma demande.
Sincèrement
Allyson
-
- Autograph Collector
-
- Autograph Collector
Re: I need someone, who speak french
I'm french and the good tranlate is:
Cher M. Samy Naceri
Je suis un fan de vous depuis trés longtemps. J'aime vos films, surtout Taxi et L'aîné des Ferchaux. Je veux vous poser une question, pouvez-vous signer les photos jointes, s'il vous plait. Merci de prendre le temps de lire ma requête.
Sincèrement.
Cher M. Samy Naceri
Je suis un fan de vous depuis trés longtemps. J'aime vos films, surtout Taxi et L'aîné des Ferchaux. Je veux vous poser une question, pouvez-vous signer les photos jointes, s'il vous plait. Merci de prendre le temps de lire ma requête.
Sincèrement.