Dutch/Flemish Collectors out there?

You can also post suggestions, comments to the fanmail.biz database managers here. Do not post your feedback here. Do not request a celebrity address here.
Forum rules
Sponsored link: Google Workspace 14-day free trial <<arrow$

Image Upload your pictures here: Surf My Pictures | Google Photos | Imgbb | Tumblr | Imgur
seb89
Autograph Collector
Autograph Collector

Re: Dutch/Flemish Collectors out there?

Unread post by seb89 »

Ja, dat is ook waar, maar daar zorgt de venue zelf toch voor het afhandelen met de post? De zangers/zangeressen tekenen en laten dan de post achter, niet? Zo heb ik dat meestal toch begrepen.

De AB ga ik zo meteen dan eens mailen :D. ik hou jullie op de hoogte :D!
Felien
Autograph Collector
Autograph Collector

Unread post by Felien »

Gertyke wrote:In andere venues zijn ze ook maar 1 avond hoor :)
Maar alle zalen van Music Hall geven fanmail door volgens die persoon die me antwoordde :)
(dat zijn dus Vorst Nationaal, Stadsschouwburg Antwerpen, capitole Gent, Zuiderkroon denk ik)
AB weet ik niet ... nog niet gevraagd :) stuur een mailtje misschien reageren ze wel ;)
Vorst Nationaal heeft inderdaad fanmail door, maar Stadsschouwburg Antwerpen niet aangezien ik deze week gemaild heb, en ze hebben me geantwoord dat zij dit niet kunnen doen...
Het sportpaleis weet ik niet, want deze reageren blijkbaar niet snel op mails.

Een vraagje, als je via venue stuurt naar Vorst Nationaal, voeg je dan een envelope en postzegel toe?
Image
Credit nicole175

Waiting for: Lots of TTMs
Last received: Sarah Wayne Callies, Sasha Alexander, Jackson Rathbone, Sara Ramirez, Nikki Reed, Matthew Lewis, Colin Firth, Gemma Arterton, Amanda Seyfried, Dakota Fanning, George Clooney,...
Most wanted: Jessica Capshaw
Most favourite autograph: Sara Ramirez, Sarah Wayne Callies, Wentworth Miller !!!
welpke
Autograph Collector
Autograph Collector

Unread post by welpke »

Geachte,

U mag uw fanmail vesturen naar :

Vorst Nationaal
- artiest naam -
Globelaan, 36
1190 Brussel

Het is doorgeven aan de lokale produktie, die geft het door aan het management van het artiest.

Mvg,
Ook ik heb dit antwoord van Vorst gekregen. Ik heb ook naar Sportpaleis gestuurd, ik hou jullie op de hoogte!
Tibooz
Autograph Collector
Autograph Collector

Unread post by Tibooz »

seb89 wrote:Ja, dat is ook waar, maar daar zorgt de venue zelf toch voor het afhandelen met de post? De zangers/zangeressen tekenen en laten dan de post achter, niet? Zo heb ik dat meestal toch begrepen.

De AB ga ik zo meteen dan eens mailen :D. ik hou jullie op de hoogte :D!
Ik dacht dat de organisatie de fanmail probeert te geven aan de crew van de artiest. Ik denk dat de venue het recht niet heeft om handetekeningen te vragen (sorry als ik fout ben), daar zorgt de crew voor (waarschijnlijk manager).

Weet trouwens iemand de e-mail van Live Nation, want bepaalde venues raden me aan die organisatie te contacteren voor fanmail.
I LOVE SELLY G. :P

Image

SELENA FOR EVER!
    seb89
    Autograph Collector
    Autograph Collector

Unread post by seb89 »

Oh nee zo bedoelde ik het niet, nu ja ik weet het natuurlijk ook niet, maar ik dacht dat de venue de fanmail aan de crew geeft. De crew zorgt er dan in het beste geval dat de fanmail beantwoord wordt (dus handtekeningen enzo). Meestal wordt er geselecteerd in de fanmail. Vervolgens geven ze de SASEs met de handtekening erin terug aan de venue die ze dan op de post doen?? Allez op de post doen, meestal hebben die zo een zak, die opgehaald wordt door de post.

Ik vind ook geen mail van Live Nation, probeer anders eens dit: http://fr.livenation.be/customerservice
    .Nicole.
    Autograph Collector
    Autograph Collector

Unread post by .Nicole. »

seb89 wrote:Oh nee zo bedoelde ik het niet, nu ja ik weet het natuurlijk ook niet, maar ik dacht dat de venue de fanmail aan de crew geeft. De crew zorgt er dan in het beste geval dat de fanmail beantwoord wordt (dus handtekeningen enzo). Meestal wordt er geselecteerd in de fanmail. Vervolgens geven ze de SASEs met de handtekening erin terug aan de venue die ze dan op de post doen?? Allez op de post doen, meestal hebben die zo een zak, die opgehaald wordt door de post.
    Dat is een van de mogelijkheden inderdaad, maar ik heb in het Via Venue gedeelte ook al wel eens gezien dat mensen hun handtekening kregen, 3 weken nadat het concert of iets dergelijks al was afgelopen en de stempel op de zegel uit een andere stad/ ander land kwam wat dus zou betekenen dat het management de post meeneemt en de ster de post pas beantwoord als hij/zij weer thuis is.
    Image
    http://nicoleautogramme.repage.de/ <-- My German Autographs [This is purely in German]

Favourite Autographs: Dawn French, Nina-Friederike Gnädig, Sina-Valeska Jung, Charlotte Schwab, Ronja Forcher too name a few
    Waiting On: 107
    Latest Received: Sissy Höfferer, Wolke Hegenbarth
    Latest Sent:Caroline Scholze, Jophi Ries, Steve Windolf, Lilia Lehner, Kerstin Landsman, Carina Wiese [RESENT], Jan Fedder, Saskia Fischer, Marc Zwinz, Steffen Groth, Janina Hartwig, Karin Gregorek, Lars Weström, Emanuela von Frankenberg, Denise M'Baye, Julia Heinze, Thomas Clemens, Janette Rauch, Serhat Cokgezen, Nathalie O'Hara, Margrit Sartorius, Fritz Wepper, Ulrike Folkerts
    Gertyke
    Autograph Collector
    Autograph Collector

Unread post by Gertyke »

We zullen zien he ;) Anastacia is gelukkig iets langer in het land dus misschien hebben we daar meer geluk mee ;)
    En ja ik stuur een envelop met postzegel mee voor belgische evenementen :)
    Image
    Ask me a rude question, and you'll get a rude answer, simple as that!
    If you want one of my unsigned HQ pictures to print out yourself, just ask

Recent Successes: Matyolok Gibbs, Brahim, Katy Perry, Steffanie Leigh, Cher Lloyd
    Favorite TTM Successes: Alexis Bledel, Rachel McAdams, Naya Rivera, Selena Gomez, Michael Muhney, Mary Costa, Alan Rickman, Shirley Henderson, Kathryn Beaumont, Amanda Seyfried, Nikki Reed, Jodi Benson, Anne Hathaway, Deborah Ann Woll
    Website: Shooting Star
    Most Wanted: Lauren Graham, Emma Watson, Tom Felton, Harry Potter Cast, Twilight Cast, Hunger Games Cast
    Milestone TTM Autographs: 1. Emma Watson, 10. Amanda Seyfried, 25. Hazel Douglas, 50. Miley Cyrus (PP), 75. Katy Perry
    welpke
    Autograph Collector
    Autograph Collector

Unread post by welpke »

Ik ga dus Amerikaanse postzegels kopen bij USPS. Ik ga er 20 van 44 cent aankopen.

Nu is mijn vraag: weet iemand hoeveel je er van 44 cent moet opplakken (op je SASE) van Amerika tot België. Kan je dat ergens berekenen? Of maakt de afstand niet uit en werkt het met gewicht/formaat van enveloppe?
    seb89
    Autograph Collector
    Autograph Collector

Unread post by seb89 »

Hey!! Je kan dat hier berekenen: http://ircalc.usps.gov/

Ga je Forever Stamps kopen?

Ik weet niet of de afstand veel uitmaakt. Voor een genormaliseerde brief naar België is het $0.98 dacht ik. Ik geloof dat het systeem daar zoiets ingedeeld is als in België, namelijk USA/Canada-Mexico/Wereld. Maar je moet wel letten inderdaad op het gewicht en het formaat (in inches).
    Gertyke
    Autograph Collector
    Autograph Collector

Unread post by Gertyke »

Ik ken niet echt iets van US stamps of UK stamps dus ja :) ik kan je al niet helpen

Kent er iemand trouwens AutographWorld? Heb ik onlangs enkele veilingen op gewonnen, best wel een leuk concept :)
    Image
    Ask me a rude question, and you'll get a rude answer, simple as that!
    If you want one of my unsigned HQ pictures to print out yourself, just ask

Recent Successes: Matyolok Gibbs, Brahim, Katy Perry, Steffanie Leigh, Cher Lloyd
    Favorite TTM Successes: Alexis Bledel, Rachel McAdams, Naya Rivera, Selena Gomez, Michael Muhney, Mary Costa, Alan Rickman, Shirley Henderson, Kathryn Beaumont, Amanda Seyfried, Nikki Reed, Jodi Benson, Anne Hathaway, Deborah Ann Woll
    Website: Shooting Star
    Most Wanted: Lauren Graham, Emma Watson, Tom Felton, Harry Potter Cast, Twilight Cast, Hunger Games Cast
    Milestone TTM Autographs: 1. Emma Watson, 10. Amanda Seyfried, 25. Hazel Douglas, 50. Miley Cyrus (PP), 75. Katy Perry

Post Reply