@Felien: Dankje, het is idd echt heel moeilijk. Ik heb dan nog 2 katten rondlopen (van 15 en 17), maar onze hond was echt groot dus aanwezig en dat mis ik nu echt heel erg!
Enne, nee de hoop geef ik ook niet op dát er nog wat terug komt, maar het mag soms ietsje sneller

Succes nog met je examens!
@Ronnieke: Gelukkig heb ik maar weinig requests open in de USA. Hooguit 3 of 4, ik ben namelijk vooral Duits verzamelaarster

En soms duurt het daar ook gewoon een lange tijd (langste Duits verzoek was tot nu toe 444 dagen), maar soms heb je ook binnen een week wat terug, maar omdat ik daar dus nog wel veel 'lange/oude' verzoeken open heb staan mogen die van mij wel terug komen. Heb de afgelopen tijd merendeel verzoeken terug gekregen die ik 1 December had verstuurd. Ook leuk, daar niet van, maar ik zit toch wel met smart te wachten op wat oudere verzoeken

En inderdaad, geduld is een schone zaak in deze hobby, maar toch lastig als je net als ik (en een goede vriendin van mij die ook voornamelijk Duits verzameld) best ongeduldig bent

Hahahaha!