Dutch/Flemish Collectors out there?

You can also post suggestions, comments to the fanmail.biz database managers here. Do not post your feedback here. Do not request a celebrity address here.
Forum rules
Sponsored link: Browse safely with Opera free VPN! Download now!

Image Search the message board Image
.Nicole.
Autograph Collector
Autograph Collector

Re: Dutch/Flemish Collectors out there?

Unread post by .Nicole. »

@Felien: Dankje, het is idd echt heel moeilijk. Ik heb dan nog 2 katten rondlopen (van 15 en 17), maar onze hond was echt groot dus aanwezig en dat mis ik nu echt heel erg!
Enne, nee de hoop geef ik ook niet op dát er nog wat terug komt, maar het mag soms ietsje sneller :P
Succes nog met je examens!

@Ronnieke: Gelukkig heb ik maar weinig requests open in de USA. Hooguit 3 of 4, ik ben namelijk vooral Duits verzamelaarster :P En soms duurt het daar ook gewoon een lange tijd (langste Duits verzoek was tot nu toe 444 dagen), maar soms heb je ook binnen een week wat terug, maar omdat ik daar dus nog wel veel 'lange/oude' verzoeken open heb staan mogen die van mij wel terug komen. Heb de afgelopen tijd merendeel verzoeken terug gekregen die ik 1 December had verstuurd. Ook leuk, daar niet van, maar ik zit toch wel met smart te wachten op wat oudere verzoeken :P
En inderdaad, geduld is een schone zaak in deze hobby, maar toch lastig als je net als ik (en een goede vriendin van mij die ook voornamelijk Duits verzameld) best ongeduldig bent :P Hahahaha!
Image
http://nicoleautogramme.repage.de/ <-- My German Autographs [This is purely in German]

Favourite Autographs: Dawn French, Nina-Friederike Gnädig, Sina-Valeska Jung, Charlotte Schwab, Ronja Forcher too name a few
Waiting On: 107
Latest Received: Sissy Höfferer, Wolke Hegenbarth
Latest Sent:Caroline Scholze, Jophi Ries, Steve Windolf, Lilia Lehner, Kerstin Landsman, Carina Wiese [RESENT], Jan Fedder, Saskia Fischer, Marc Zwinz, Steffen Groth, Janina Hartwig, Karin Gregorek, Lars Weström, Emanuela von Frankenberg, Denise M'Baye, Julia Heinze, Thomas Clemens, Janette Rauch, Serhat Cokgezen, Nathalie O'Hara, Margrit Sartorius, Fritz Wepper, Ulrike Folkerts
Ronnieke
Autograph Collector
Autograph Collector

Unread post by Ronnieke »

@Nicole : De Duitse markt is niet mijn verzamelterrein ;-) Leg mij toe op UK en USA . Soms heb ik binnen 14 dagen respons en soms langer . Ook ik heb nog oude verzoeken waar ik nog niets van terug gekregen heb . Van sommige verwacht in eerlijk gezegd niets meer . Op andere forums gelezen dat de persoon waar ik dan natuurlijk naar geschreven heb niet signeert via TTM . Das effe balen natuurlijk , maar toch blijf ik een sprankeltje hoop hebben :mrgreen:
In het begin toen ik met deze hobby begon , had ik ook niet veel geduld . Maar dat is nu toch iets beter ;-)
Benieuwd of vandaag men brievenbus gevuld zal zijn {up}
Image
.Nicole.
Autograph Collector
Autograph Collector

Heb ik inderdaad ook, verzoeken die nog stammen uit 2009 verwacht ik niet meer terug en enkele uit 2010 ook niet. Wat betreft kunnen zien of iemand TTM signeert of niet ligt voor mij qua Duitse markt iets lastiger. Ik heb wel enkele Duitse sites van verzamelaars gevonden, dus daar haal ik soms enige info uit, maar veelal zijn het verzoeken die dan stammen uit 2004 of dergelijke dus ook niet altijd even betrouwbaar!
Ja, ik ben op zich wel 'verwend' want normaliter kon ik een pijl trekken op de Duitse verzoeken, minimaal 1 maand wachten maximaal 3 maanden, maar nu is het af en toe langer en dan merk ik wel dat het geduld niet altijd even rustig is :lol: Maar het is inderdaad met deze hobby gewoon heel veel afwachten, geduld hebben en hopen dat er wat in de brievenbus ligt :D

Ik had er vandaag in ieder geval 2. Moet ze nog openmaken (ik zamel ze per week op zodat ik ze op zaterdag als de zaterdagpost is geweest open maak en dan kan inscannen enzovoort :D ), dus ben benieuwd! 1 weet ik al wel, dat komt omdat ik er 1 via contactformulier heb aangevraagd (zo werden ze ook aangeboden door haar) en duidelijk was al dat de envelope niet een van mijn SASE's was :P
Hopelijk komt er nog wat bij deze week!
Image
http://nicoleautogramme.repage.de/ <-- My German Autographs [This is purely in German]

Favourite Autographs: Dawn French, Nina-Friederike Gnädig, Sina-Valeska Jung, Charlotte Schwab, Ronja Forcher too name a few
Latest Sent:Caroline Scholze, Jophi Ries, Steve Windolf, Lilia Lehner, Kerstin Landsman, Carina Wiese [RESENT], Jan Fedder, Saskia Fischer, Marc Zwinz, Steffen Groth, Janina Hartwig, Karin Gregorek, Lars Weström, Emanuela von Frankenberg, Denise M'Baye, Julia Heinze, Thomas Clemens, Janette Rauch, Serhat Cokgezen, Nathalie O'Hara, Margrit Sartorius, Fritz Wepper, Ulrike Folkerts
Gertyke
Autograph Collector
Autograph Collector

Unread post by Gertyke »

Ja hier is ook nog niet veel binnen gekomen dit jaar :( de eerste week enkel handtekeningen die ik gekocht heb (AutographWorld en Leah Remini) en buiten die heb ik er ook nog maar 5 gehad (waarbij er slechts 2 TTM waren)
Maarja misschien heb ik dan binnekort een week waar ik er superveel heb

heb net 50 foto's (10x15) besteld om op te sturen (had prints gewonnen) en heb nu nog eens 75 prints gewonnen dus foto's zoeken zoeken zoeken en dan schrijven schrijven schrijven :D

en @Nicole: veel sterkte...weet hoe het is om een hond te verliezen...krijg nog steeds tranen in men ogen soms als ik terugdenk aan men hond die 2 jaar geleden gestorven is...
Image
Ask me a rude question, and you'll get a rude answer, simple as that!
If you want one of my unsigned HQ pictures to print out yourself, just ask

Recent Successes: Matyolok Gibbs, Brahim, Katy Perry, Steffanie Leigh, Cher Lloyd
Favorite TTM Successes: Alexis Bledel, Rachel McAdams, Naya Rivera, Selena Gomez, Michael Muhney, Mary Costa, Alan Rickman, Shirley Henderson, Kathryn Beaumont, Amanda Seyfried, Nikki Reed, Jodi Benson, Anne Hathaway, Deborah Ann Woll
Website: Shooting Star
Most Wanted: Lauren Graham, Emma Watson, Tom Felton, Harry Potter Cast, Twilight Cast, Hunger Games Cast
Milestone TTM Autographs: 1. Emma Watson, 10. Amanda Seyfried, 25. Hazel Douglas, 50. Miley Cyrus (PP), 75. Katy Perry
Gertyke
Autograph Collector
Autograph Collector

Unread post by Gertyke »

FF de topic nieuw leven inblazen ;)
En mensen nog leuke successen gehad de laatste tijd?
Mijn favorieten die nieuw zijn binnen gekomen zijn vooral Alan Rickman, Mary Costa & Michael Muhney
*hugs* al haar handtekeningen :)

Heb ondertussen ook VV gestuurd naar Vorst dus hopelijk krijg ik die terug :)
Image

Recent Successes: Matyolok Gibbs, Brahim, Katy Perry, Steffanie Leigh, Cher Lloyd
Favorite TTM Successes: Alexis Bledel, Rachel McAdams, Naya Rivera, Selena Gomez, Michael Muhney, Mary Costa, Alan Rickman, Shirley Henderson, Kathryn Beaumont, Amanda Seyfried, Nikki Reed, Jodi Benson, Anne Hathaway, Deborah Ann Woll
Most Wanted: Lauren Graham, Emma Watson, Tom Felton, Harry Potter Cast, Twilight Cast, Hunger Games Cast
Milestone TTM Autographs: 1. Emma Watson, 10. Amanda Seyfried, 25. Hazel Douglas, 50. Miley Cyrus (PP), 75. Katy Perry
.Nicole.
Autograph Collector
Autograph Collector

Mary Costa heeft echt een prachtig handschrift!!!

Sinds mijn laatste heb ik de volgende nieuw.

Deze staan ook al hier en op mijn websites
Sophie Moser
Maxi Biewer
Hans Sigl
Sophia Thomalla
Ronja Forcher
Peter Heinrich
Alexander Duda
Pablo Sprungala

En deze heb ik al wel geopend, maar nog niet gescand en hier gezet:
Diana Staehly
Andreas Giebel
Dorothea Schenck
Mike Zaka Sommerfeldt

Ook heb ik een ansichtkaart gekregen van Eva Maria Bayerwaltes. Haar agentschap had naar het verkeerde adres gestuurd en daardoor duurde het zo lang. De handtekening komt er nog aan, maar omdat mijn brief haar erg aansprak heeft ze alvast een ansichtkaart gestuurd. Ik denk dat ze nieuwe Handtekeningkaarten krijgt en het daarom wat langer duurt voor die komt!

Al met al een goede tijd, alleen een hoop 'nieuwe' aanvragen, voornamelijk van December en Februari.
Image

welpke
Autograph Collector
Autograph Collector

Unread post by welpke »

Ik heb naar Vorst gestuurd: voor zowel Taylor Swift als Katy Perry! Maar ik vrees er een beetje voor hoor!!
Felien
Autograph Collector
Autograph Collector

Unread post by Felien »

Ik heb ook gestuurd naar het Vorst Nationaal voor Katy Perry! We zullen zien of we iets terug krijgen...
Image
Credit nicole175

Waiting for: Lots of TTMs
Last received: Sarah Wayne Callies, Sasha Alexander, Jackson Rathbone, Sara Ramirez, Nikki Reed, Matthew Lewis, Colin Firth, Gemma Arterton, Amanda Seyfried, Dakota Fanning, George Clooney,...
Most wanted: Jessica Capshaw
Most favourite autograph: Sara Ramirez, Sarah Wayne Callies, Wentworth Miller !!!
Gertyke
Autograph Collector
Autograph Collector

Unread post by Gertyke »

Felien wrote:Ik heb ook gestuurd naar het Vorst Nationaal voor Katy Perry! We zullen zien of we iets terug krijgen...
ik Katy Perry en Taylor Swift :) Taylor was vorige week dus zou ik toch langzaamaan iets terug moeten krijgen niet?
Image

welpke
Autograph Collector
Autograph Collector

Unread post by welpke »

Handtekeningen van Taylor Swift moesten inderdaad nu al gearriveerd zijn. Volgens mij is naar Vorst sturen verloren moeite. Er is bijna geen enkele betrouwbare venue in België die eerlijk de post doorgeeft!

Post Reply