attn swedish autograph collectors

Discussion of current events and participation in intelligent conversation with other Fanmail.biz users.
New Fanmail.biz Users: Introduce Yourself Here! 8)
Forum rules
Sponsored link: Google Workspace 14-day free trial <<arrow$

Image Upload your pictures here: Surf My Pictures | Google Photos | Imgbb | Tumblr | Imgur
venusinarms
Autograph Collector
Autograph Collector

attn swedish autograph collectors

Unread post by venusinarms »

hej,
tycker att det skulle vara kul att komma i kontakt med andra svenska autografsamlare
så att vi kan utbyta tankar, idéer och tips med varandra.
känner ingen annan med liknande intresse så skicka gärna ett pm om ni också skulle tycka att det vore kul. :)
silverofdreams30
Autograph Collector
Autograph Collector

Re: attn swedish autograph collectors

Unread post by silverofdreams30 »

Hejsan

kul att se andra svenskar här med.
Jag har samlat autografer sedan 1999.
Check out my autograph website: Maria's autographs

Most wanted autograph right now: J.K Rowling, Stephenie Meyer, Twilight cast

Newest autograph recieved: Shane Richie

Image
AzkabanPrisoner
Autograph Collector
Autograph Collector

Unread post by AzkabanPrisoner »

Tja! Jag är 17 och samlar också :D Fokuserar mest på att samla autografer av skådespelarna i Harry Potter^^ Vilka skickar ni till?
parlamentetfanErik
Autograph Collector
Autograph Collector

Unread post by parlamentetfanErik »

AzkabanPrisoner wrote:Tja! Jag är 17 och samlar också :D Fokuserar mest på att samla autografer av skådespelarna i Harry Potter^^ Vilka skickar ni till?

Jag skickar också mest till Harry Potter skådespelare :lol: vilka har du?
Favourites; Elton John, Willem Dafoe, Willie Nelson, Bryan Cranston VV, Daniel Radcliffe VV, John Goodman VV, Rod Stewart, William H. Macy, Chris Pratt VV, Michael Bolton, Kevin Spacey VV, John Travolta (autnentic - VV), Bill Nighy VV, Kevin Costner VV, Michael Madsen, Peter Dinklage VV, Taylor Schilling VV, Jake Gyllenhaal VV, Aaron Taylor-Johnson, Max Von Sydow, Alice Cooper VV, Julianne Moore VV, Helen Mirren VV, Gene Wilder, Michael C. Hall, Hank Jr, Roger Moore, Daniel Craig VV, Reba, Hugo Weaving VV, Ann-Margret, Thomas Haden Church VV, Billy Zane VV, Alan Rickman VV, Weird Al, Russell Crowe, Jerry Seinfeld VV, Will Ferrell VV, Michelle Williams VV, Toby Keith, Ian McKellen, Kathleen Turner VV, Tom Berenger, Robert Duvall, Joe Cocker, Rupert Grint VV, Ed Harris VV, Vanessa Redgrave VV, Alec Baldwin VV, Kirk Douglas, Michael Caine, Henry Cavill, Jason Lee, John Williams,
AzkabanPrisoner
Autograph Collector
Autograph Collector

parlamentetfanErik wrote:
AzkabanPrisoner wrote:Tja! Jag är 17 och samlar också :D Fokuserar mest på att samla autografer av skådespelarna i Harry Potter^^ Vilka skickar ni till?

Ja, jag har ju sett dina! Du har en helt underbar samling..blir nästan lite avis xD Har fått av: Gemma Jones, David Heyman, Julie Walters, Kenneth Branagh, Emma Thompson, Shirley Henderson, John Cleese och PP:s av Emma Watson, Daniel Radcliffe o Robbie Coltrane. Har varit bortrest i 3 veckor så jag förväntar mig att jag kommer ha ett par fler när jag kommer hem imorn :mrgreen: Själv då? ^^

Ska börja arbeta lite proffsigare nu..har aldrig skickat egna bilder eller IRC:s :oops:
parlamentetfanErik
Autograph Collector
Autograph Collector

AzkabanPrisoner wrote:
parlamentetfanErik wrote:

Ja, jag har ju sett dina! Du har en helt underbar samling..blir nästan lite avis xD Har fått av: Gemma Jones, David Heyman, Julie Walters, Kenneth Branagh, Emma Thompson, Shirley Henderson, John Cleese och PP:s av Emma Watson, Daniel Radcliffe o Robbie Coltrane. Har varit bortrest i 3 veckor så jag förväntar mig att jag kommer ha ett par fler när jag kommer hem imorn :mrgreen: Själv då? ^^

Ska börja arbeta lite proffsigare nu..har aldrig skickat egna bilder eller IRC:s :oops:

Förstår vad du menar, jag skickar utskrivna bilder det kostar mycket att göra dem så jag ber skådespelarna att skicka med riktiga funderar med på att skicka med IRC:s men det har funkat bra för mig, jag har:

Michael Gambon (Albus Dumbeldore)
Jim Broadbent (Horace Slughorn)
Richard Griffiths (Vernon Dursley)
Kenneth Branagh (Gyllenroy Lockman)
Toby Jones (Dobby)
John Cleese ( Inte foto som Nästan huvudlöse Nick utan ett som du fick)
Julian Glover (Aragogs röst)
Maggie Smith (professor McGonagall)
Imelda Staunton ( Dolores Umbridge)
Robert Hardy (Cornelius Fudge )
Robbie Coltrane pp

Vilken utav skådespelarna i Hp skulle du mest vilja ha? Top 5?
Favourites; Elton John, Willem Dafoe, Willie Nelson, Bryan Cranston VV, Daniel Radcliffe VV, John Goodman VV, Rod Stewart, William H. Macy, Chris Pratt VV, Michael Bolton, Kevin Spacey VV, John Travolta (autnentic - VV), Bill Nighy VV, Kevin Costner VV, Michael Madsen, Peter Dinklage VV, Taylor Schilling VV, Jake Gyllenhaal VV, Aaron Taylor-Johnson, Max Von Sydow, Alice Cooper VV, Julianne Moore VV, Helen Mirren VV, Gene Wilder, Michael C. Hall, Hank Jr, Roger Moore, Daniel Craig VV, Reba, Hugo Weaving VV, Ann-Margret, Thomas Haden Church VV, Billy Zane VV, Alan Rickman VV, Weird Al, Russell Crowe, Jerry Seinfeld VV, Will Ferrell VV, Michelle Williams VV, Toby Keith, Ian McKellen, Kathleen Turner VV, Tom Berenger, Robert Duvall, Joe Cocker, Rupert Grint VV, Ed Harris VV, Vanessa Redgrave VV, Alec Baldwin VV, Kirk Douglas, Michael Caine, Henry Cavill, Jason Lee, John Williams,
AzkabanPrisoner
Autograph Collector
Autograph Collector

Problemet med IRC:s är bara att de inte kan köpas i Sverige längre. Funkar i Danmark, dock.

Top 5:
1. Alan Rickman
2. Maggie Smith
3. Ralph Fiennes
4. John Williams (inte en skådespelare, men tillhör ju ändå HP^^)
5. Emma Watson (har bara en PP av henne :( )

Ska skicka ut brev på nytt till några av de vars autografer jag redan har fått, så jag får HP-bilder istället för modellbilder xD

Hur ser din top 5 ut? ^^
parlamentetfanErik
Autograph Collector
Autograph Collector

AzkabanPrisoner wrote:Problemet med IRC:s är bara att de inte kan köpas i Sverige längre. Funkar i Danmark, dock.

Top 5:
1. Alan Rickman
2. Maggie Smith
3. Ralph Fiennes
4. John Williams (inte en skådespelare, men tillhör ju ändå HP^^)
5. Emma Watson (har bara en PP av henne :( )

Ska skicka ut brev på nytt till några av de vars autografer jag redan har fått, så jag får HP-bilder istället för modellbilder xD

Hur ser din top 5 ut? ^^
Just nu:

1. Brendan Gleeson ( spelar min favourit Mad-Eye Moody)
2. Warwick Davis (han är en fantastisk skådespelare både Professor Flitwick och Griphook)
3. Julie Walters
4. Alan Rickman
5.Gary Oldman

Vissa av min top 5 är svåra att få tag på ( tex Alan Rickman) men hoppas att jag får svar har skickat ut alla ( Inget med Hp till Alan Rickman dock :( )
parlamentetfanErik
Autograph Collector
Autograph Collector

Är det någon som vet hur många svenskar det är på det här forumet överhuvudtaget?
AzkabanPrisoner
Autograph Collector
Autograph Collector

Vi kan ju alltid skapa en facebook-sida^^
Hur gammal är du förresten? Hade varit trevligt med någon annan på fanmail.biz i min ålder (17)^^

Post Reply